caramudahhamil.com

LAMAN KHAS UNTUK PASANGAN YANG BERIKHTIAR HAMIL

Telah membantu ribuan pasangan suami isteri untuk memiliki zuriat sejak 2014 hingga sekarang..

“Usia perkahwinan dah mencecah 5 tahun.. Sorang pun belum ada lagi..”

“Sedih tengok orang lain baru berkahwin dah dapat anak.. Aku?”

"Kenapa kami masih belum dapat zuriat?"

Bagi pasangan suami isteri, impian selepas mendirikan rumah tangga adalah untuk memiliki kehadiran cahaya mata sendiri, namun kehadiran itu tidak kunjung tiba sehingga merisaukan suami dan isteri.

Pasrah kerana rezeki anak adalah daripada ALLAH, lama kelamaan timbul kerisauan lain sama ada berpunca daripada kesihatan diri sendiri atau suami sehingga menyukarkan mereka memperoleh anak.

“Mandul ke aku?”

“Aku ke punca yang menyebabkan masih belum ada anak?”

Fakta dan statistik di bawah sudah menjelaskan bahawa kesuburan di Malaysia semakin membimbangkan jika tidak dirawat dengan segera!

Anggaran hampir 1 daripada 8 pasangan suami isteri akan bergelut dengan masalah tidak subur ini.

"Dah cuba macam-macam tapi.. belum ada hasil.."

Bukan tak pernah berikhtiar .. Tapi belum ada yang serasi..

Duit beribu dah habis..

Orang sekeliling tukang menambah luka! 

“Bila nak mengandung?”

“Merancang ke?”

“Jaga badan ke taknak pregnant lagi?”

Rata-rata yang kami bantu juga sama seperti anda.. Sedih.. Kecewa..

Ini Ada Jalan Penyelesaian Yang MUDAH, SELAMAT DAN BERKESAN.. Nak Tau?

Hamil anak pertama selepas 23 tahun perkahwinan!​

Alhamdulillah berkat sabar dan tidak pernah berhenti berikhtiar, Puan Hana dan suami kini sudah bergelar ibu dan ayah selepas 23 tahun usia perkahwinan mereka selepas amalkan 3 botol Teh Uncang Buah Zuriat (dengan izin Allah).

Apa yang hebatnya dengan pasangan ni ialah mereka tak pernah berputus asa untuk berusaha walaupun sesudah 23 tahun.

PCOS Fighter!

Comelkan ‘baby teh zuriat’ ni? 

Dengan izin Allah amalkan 2 botol Teh Uncang Buah Zuriat membantu merawat masalah PCOS dan positive pregnant!

Pn. Salwa telah selamat melahirkan anak perempuan pada 12 April 2021 (Isnin) dan diberi nama Fatin Nur Ramadhania.

PCOS adalah salah satu punca sukar hamil kerana berkait dengan masalah kualiti sel telur yang tidak matang, sukar untuk mendapatkan hari subur atau TIADA OVULASI.

Penantian Selama 5 Tahun! Masalah Period Tak Teratur.

Alhamdulillah, amalkan 1 botol Teh Uncang Buah Zuriat berjaya hamil dan selamat melahirkan bayi perempuan Izzara Zulaikha pada 10 MEI 2021.

Haid yang tidak teratur antara punca Pn. Syu sukar hamil kerana haid yang tak teratur menganggu proses pengeluaran sel telur dan susah untuk mendapatkan hari subur.

4 Kali Keguguran! 5 Tahun Penantian

Bila kerap keguguran, biasanya agak susah nak lekat semula. Alhamdulillah lepas amal Teh Uncang Buah Zuriat dan makanan sunnah, Pn. Nurul lekat lagi! Rezeki bulan Ramadhan yang mulia.

Majoriti keguguran adalah disebabkan oleh masalah genetik (kromosom). Sewaktu persenyawaan berlaku dan sewaktu pembahagian sel, pembahagian genetik tidak berlaku dengan seimbang dan akibatnya janin tidak terbentuk atau janin tidak sempurna. Oleh itu, badan wanita itu akan mengambil langkah untuk menggugurkan kandungan tersebut. Jika terus mengandung pun, janin yang dilahirkan akan mengalami kecacatan yang serius.

Kini ikhtiar hamil anda bakal menjadi lebih mudah!

Khasiat PREMIUM dari Buah Zuriat yang diimport terus dari Tanah Arab. 100% buah zuriat asli tanpa sebarang campuran.

Memperkenalkan

teh uncang buah zuriat

Tinggi dengan antioksidan untuk meningkatkan kesuburan suami isteri. InsyaAllah membantu meningkatkan potensi utk hamil.

Sangat mudah untuk di amalkan suami isteri.

ini caranya :

BAGAIMANA TEH UNCANG BUAH ZURIAT BOLEH BANTU ANDA HAMIL DENGAN CEPAT?

Khasiat Teh Uncang Buah Zuriat untuk Suami Isteri

01.

Merawat Masalah Azoospemia (Sperma Kosong)

Buah zuriat membantu memanaskan organ reproduktif suami dan meningkatkan kuantiti sperma yang sihat.

02.

Memekat & Meningkatkan Kualiti Air Mani

Membantu untuk menghasilkan air mani yang berkualiti, pekat dan melancarkan peredaran darah serta menggelakkan mati pucuk.

03.

Merawat Haid Tak Teratur & Kualiti Benih

Teh Uncang Buah Zuriat membantu untuk seimbangkan hormon, lancarkan dan betulkan semula kitaran haid. Juga membantu untuk merangsang kualiti sel ovum isteri untuk menghasilkan kualiti sel telur atau ovum isteri yang matang dan membesar dengan baik InsyaAllah.

04.

Mengecutkan Cyst & Fibroid

Buah zuriat bertindak sebagai anti kanser yang membantu utk mengecutkan dan mematikan tumbesaran cyst dan fibroid.

05.

Merawat PCOS

Untuk masalah PCOS, ia berpunca dari hormon dan menganggu kualiti telur atau ovum isteri. InsyaAllah Teh Uncang Buah Zuriat boleh membantu untuk merangsang semula telur atau ovum menghasilkan kualiti ovum yang matang dan membesar dgn baik.

06.

Merawat Endometriosis

Endometriosis biasanya berpunca dari gangguan hormon yang boleh merosakkan kilang telur isteri dan menyebabkan kilang telur tidak dapat keluarkan benih. Teh Uncang Buah Zuriat bantu utk merangsang semula kilang reproduktif isteri, bantu utk panaskan balik organ reproduktif isteri, dan dengan cara ini dapat tingkatkan peluang untuk hamil.

07.

Mengelakkan Risiko Keguguran

Buah zuriat memang sangat membantu menguatkan dan menyuburkan rahim. Wanita yang pernah keguguran dan mempunyai masalah rahim lemah sangat digalakkan mengamalkan Teh Uncang Buah Zuriat.

ramai yang tanya

"selamat ke minum teh uncang buah zuriat ni? side effect?"

Anda tak perlu risau! Bahan di dalam Teh Uncang Buah Zuriat ini adalah 100% dari buah zuriat yang sebenar tanpa sebarang bahan tambahan. Dijamin 100% selamat dan tiada kesan sampingan.

Teh Uncang Buah Zuriat ini telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) di bawah Pengkelasan Makanan dan terbukti tiada bahan-bahan berbahaya.
Sijil Analisis yang telah dijalankan untuk mendapatkan fakta nutrisi Teh Uncang Buah Zuriat. Terbukti tiada bahan merbahaya dan kandungan yang sangat selamat untuk digunakan.

ramai yang tanya

"Ok selamat. Dijamin halal ke?"

DIJAMIN! Teratak Jamu merupakan syarikat 100% milikan bumiputera Muslim. Dan setiap produk yang dikeluarkan amat dititikberatkan dari segi status halal, aspek kebersihan dan selamat untuk digunakan.

Rekod pendaftaran halal semua produk keluaran Teratak Jamu termasuk produk Teh Uncang Buah Zuriat. Anda boleh rujuk nombor pendaftaran halal di laman halal.gov.my untuk pengesahan.

ramai yang tanya

"Rasanya macamana? Pahit tak?"

Tak pahit. Teh Uncang Buah Zuriat ni tidak mempunyai sebarang rasa, tawar seperti air kosong, cuma ada sedikit bau wangi seperti teh hijau.

Boleh dicampurkan bersama madu asli untuk rasa manis dan sebagai booster kesuburan.

Mungkin ini pengakhiran perjalanan TTC anda..

Anda WAJIB tonton video di bawah.

Sebuah kisah inspirasi pasangan suami isteri yang mendapat zuriat pertama selepas 11 tahun penantian.

Play Video

Lagi testimoni pengguna teh uncang buah zuriat

Ini sebahagian dari testimoni pengguna Teh Uncang Buah Zuriat yang berjaya hamil dan mendapat kesan yang positif.

Slide ke kiri dan kanan untuk lihat lagi

"Order Sekarang, Bayar Kemudian."

Anda mungkin risau tak dapat barang lepas buat pembelian. Atau mungkin anda tak ada online banking?

Jangan risau! Kami faham kerisauan anda. Jadi kami permudahkan untuk anda.

Anda order sekarang di website ini tanpa perlu buat apa-apa bayaran. Anda bayar tunai pada posmen ketika terima barang nanti.

Barang Akan Sampai Dalam 3-5 Hari Bekerja Bergantung Pada Lokasi Penerima.

Sila Sediakan Wang Tunai Yang Mencukupi Untuk Dibayar Pada Posmen Ketika Barang Sampai.

Posmen Akan Menghubungi Anda Sebelum Membuat Penghantaran.

Tambahan Caj RM10 Dikenakan Bagi Servis Penghantaran COD

FAST ACTION BONUS!

Ini FREE GIFT tambahan dari kami jika anda buat pembelian SEKARANG

BONUS #1

Susu Buah Zuriat Edisi Ramadhan bernilai RM75

BONUS #2

Madu Yemen bernilai RM10.50

Berapa harga Teh Uncang Buah Zuriat ni?

Soalan Lazim

1 botol Teh Uncang Buah Zuriat ada 15 uncang, 1 uncang boleh digunakan untuk 2 kali penggunaan. tahan 15 hari. Jadi, jika hanya salah seorang amalkan, 1 botol cukup untuk 1 bulan, jika bersama pasangan anda perlu dapatkan 2 botol untuk penggunaan 1 bulan.

Boleh teruskan minum seperti biasa.

Tak perlu jarakkan pengambilan dgn Teh Uncang Buah Zuriat. Boleh amalkan supplemen seperti biasa.

Produk ni tak merbahaya kerana bahan yang digunakan adalah 100% buah zuriat semata-mata. Tiada campuran bahan-bahan lain. Selamat untuk digunakan dan produk ini telah didaftarkan dibawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) di bawah pengkelasan makanan.

Tiada pantang cuma sebolehnya elakkan minum minuman berkafein seperti Nescafe dan Coffee kerana boleh menurunkan kadar kesuburan isteri. Selain itu, elakkan juga minum berkarbonat dan beralkohol. Amalkan makanan yang sihat.

Boleh tiada masalah. Malah ianya boleh bantu mengawal paras gula dan darah tinggi.

Tidak membahayakan kandungan. Walaubagaimanapun sekiranya anda telah disahkan mengandung, anda boleh berhenti amalkan Teh Uncang Buah Zuriat dan mengamalkan ubat atau supplemen untuk kehamilan.

Setiap uncang boleh digunakan dalam tempoh 2 tahun dari tarikh diproses. Anda boleh merujuk expired date yang dicetak di bawah setiap botol.

Sangat sesuai. Antara khasiat buah zuriat ialah untuk menguatkan rahim dan sistem peranakan untuk mengelakkan keguguran berulang.

Cara amalkan : 

Rendam uncang di dalam 150 ml air panas selama 5-10 minit sehingga warna air bertukar warna teh.

Amalkan setiap pagi selepas sarapan atau malam sebelum tidur.

Jika amalkan suami isteri:

Rendam uncang dalam 300 ml air panas selama 10-15 minit sehingga warna air bertukar warna teh. Bahagikan kepada 2 cawan (150 ml/cawan).  

Caranya mudah:

1. Pilih pakej yang anda berminat
2. Masukkan maklumat untuk penghantaran
3. Pilih “Barang Sampai Baru Bayar”
4. Tekan ORDER SEKARANG. Siap!

WeCreativez WhatsApp Support
Saya Ida. Saya akan bantu anda dalam membuat pembelian di laman web ini.
👋 Hai, boleh saya bantu? Masukkan nombor telefon anda dan tuliskan soalan anda.