Sudah penat jumpa doktor pakar, namun masih belum juga ada rezeki.

 

Rakan-rakan serta saudara-mara pula tukang tambah tekanan emosi.

Tapi..
Kenapa perlu mula putus asa sekarang?

Buah Zuriat atau Buah Adam Hawa sebagai ikhtiar..

Buah zuriat atau terdapat sesetengah yang memanggilnya sebagai buah Adam dan Hawa, merupakan buah dari pohon yang terdapat banyak di tanah Arab, iaitu di Mekah dan Madinah. Dikatakan antara kelebihan buah zuriat ini atau turut dikenali sebagai doum fruit, atau nama saintifiknya, Hyphaene thebaica adalah:

Bantu merawat masalah kesuburan sperma dan air mani suami

Sangat bagus bagi para suami yang mempunyai masalah sperma seperti jumlah sperma kurang atau tiada lansung sperma (azoospermia) dan juga membantu menambah kepekatan air mani yang terlalu cair

Menghasilkan telur (ovum) isteri yang berkualiti dan kuatkan dinding rahim

Sesuai untuk individu wanita yang pernah mengalami keguguran, mandul dan tidak mempunyai rezeki untuk memiliki zuriat. Kualiti dan mutu telur yang baik adalah penting agar memastikan embrio yang terhasil dari persenyawaan dengan sperma berkualiti elok.

Mengaktifkan sel darah baru dan homon yang lebih subur

Adalah penting bagi pasangan suami isteri untuk merawat hormon agar lebih subur.

Ini cara buat teh buah zuriat (cara tradisional)

Buah zuriat ini sangat terkenal dengan kulitnya yang keras. Jadi, untuk membelahnya memerlukan kekuatan dan kesabaran yang tinggi.

Elakkan merebus buah zuriat terlalu lama kerana khasiatnya akan berkurang atau hilang.

TIPS: Gunakan gergaji besi dan sarung tangan getah untuk memudahkan proses membelah buah zuriat.

Mencabar jugakkan nak berikhtiar dengan buah zuriat ni?
^_^

Jangan risau.. Ini ada cara yang lagi mudah..

Semudah ABC!

Mudah sangat kan?

Koyakkan sachet, keluarkan uncang dan rendam dalam air panas. Done! Macam teh Lipton tu..

100% Buah Zuriat!

Kualiti
5/5

Ya. Teh Uncang Buah Zuriat ini adalah 100% buah zuriat yang siap diproses dan diuncangkan. Tiada sebarang campuran bahan lain. Buah zuriat yang digunakan diimport terus dari Mesir dan dari gred berkualiti tinggi.

23 tahun penantian berakhir..

– Puan Hana, 46 tahun

Sungguh rezeki itu aturan Dia

Siapa sangka pada saat usia perkahwinan sudah mencecah 23 tahun tanpa zuriat, usia beliau pula sudah menjangkau 46 tahun, Pn Hana dan suami dihadiahi dengan berita gembira ini! Subhanallah..

Teringat kisah yang disebut dalam al-Quran surah Maryam ayat 8 dan 9 berkenaan dialog antara Nabi Zakaria dan Allah.

Nabi Zakaria bertanya: Wahai Tuhanku! Bagaimanakah caranya aku akan beroleh seorang anak, sedang isteriku adalah seorang yang mandul dan aku sendiri pula telah sampai had umur yang setua-tuanya?

Penyeru itu menjawab: Demikian keadaannya janganlah dihairankan; Tuhanmu berfirman; Hal itu mudah bagi-Ku kerana sesungguhnya Aku telah menciptakanmu dahulu, sedang engkau pada masa itu belum ada sebarang apapun.

Akhirnya Nabi Zakaria pun dikurniakan seorang anak lelaki yang diberi nama Yahya yang kemudiannya dilantik sebagai Nabi bagi memimpin dan mendidik umatnya setelah kewafatan Nabi Zakaria.

Ini antara testimoni lain pengguna yang berjaya hamil..

Anda dan suami mungkin bakal jadi testimoni kami yang seterusnya insyaAllah..

Siapa yang digalakkan amal Teh Uncang Buah Zuriat ni?

Adakah anda salah seorang di atas?

Mungkin ikhtiar anda yang sekali ini bakal menjadi asbab untuk Dia izinkan anda bergelar ibu dan ayah insyaAllah.

Semuanya atas izin-Nya.

Sesuatu bermain di fikiran?

Soalan² yang kerap di tanya :

KKM mengklasifikasikan produk ini sebagai produk makanan dan berada di bawah seliaan Bahagian Keselematan dan Kualiti Makanan Malaysia (BKKM). Rujuk gambar di bawah :

Tidak. Tiada rasa atau tawar sahaja.

Tidak ada. Kandungan di dalam Teh Uncang Buah Zuriat ini adalah 100% buah zuriat sahaja.

Boleh. Tak perlu jarakkan pengambilan dgn Teh Uncang Buah Zuriat. Boleh amalkan supplemen lain seperti biasa. 

Di sarankan berhenti minum sewaktu haid masih banyak seperti hari 1-2. Teruskan minum seperti biasa jika haid hanya keluar sikit.

Pesakit buah pinggang dan pesakit tiroid tahap 3 @ 4.

Tiada kesan sampingan. Cuma bagi sesetengah pengguna yang tak biasa dengan supplemen tambahan, mungkin akan berlaku sedikit ‘healing effect’ bagi tempoh beberapa hari. 

Boleh amal. Ia juga dapat membantu mengawal paras gula dalam darah dan menstabilkan tekanan darah.

Tak perlu. Tapi untuk mendapatkan rasa yang lebih sedap, boleh tambah madu sama ada madu lebah atau kelulut.

Sangat sesuai. Kami menerima banyak maklumbalas positif pengguna yang mengalami masalah haid tidak teratur dan senggugut.

Kami pasti, anda tidak sanggup dan tidak mahu bazirkan masa lagi

Masa yang tepat untuk bertindak
adalah SEKARANG!

PAKEJ PERCUBAAN

RM65

PAKEJ A (1 BULAN)

RM110

RM130

PAKEJ B (2 BULAN)

RM180

RM260